بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...
بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...

یک محقق ایرانی ثابت کرد که کلید ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده شده اما برای اقایون مصارف زیر را دارا میباشد.

1. خلال دندان
2. گوش پاک کن
3.وسیله در زدن
4.وسیله خاروندن سر - گردن و ... و تمام نقاط بدن
5. وسیله دفاعی
6.برای جدا کردن آدامس از ته کفش
7. برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو
8.جدا کردن سنگ از رو نون سنگک
9 .قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه
10. نوشتن انواع یادگاری
11.جابه جا کردن زغال قلیون
و . . .
در روزهای آینده ادامه تحقیقات فاش خواهد شد.

جشنواره نور 2012- گنت، بلژیک

جشنواره نور 2012- گنت، بلژیک

Photo: ‎جشنواره نور 2012- گنت، بلژیک
WO0W محشره‎

معبد Prohm، کامبوج

معبد Prohm، کامبوج
Photo: ‎معبد Prohm، کامبوج‎

والت دیزنی جهانی، فلوریدا

والت دیزنی جهانی، فلوریدا
Photo: ‎والت دیزنی جهانی، فلوریدا‎

متفرقه

یه پسری که ماشین benz داره میره سره قرار با نامزدش !


پسر:عزیزم من یه چیزیو بهت دروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم!


دختر:چیو دروغ گفتی؟ پسر:من ازدواج کردم و ۳ تا بچه دارم!

دختر : اوه بابا ترسوندی منو، فکر کردم میخوای بگی benz مالِ خودت نیست!

جاده منتهی به قلعه هاوارد، شمال یورک شایر، انگلستان.

جاده منتهی به قلعه هاوارد، شمال یورک شایر، انگلستان.
Photo: ‎جاده منتهی به قلعه هاوارد، شمال یورک شایر، انگلستان.‎

خلاقیت و ایده در ساخت میز اتو !

خلاقیت و ایده در ساخت میز اتو !
Photo: ‎خلاقیت و ایده در ساخت میز اتو !‎

دستگاه برش آناناس

دستگاه برش آناناس
Photo: ‎دستگاه برش آناناس‎

دوچرخه سواران هانس ری و استیو عبور از صخره معروف Moher در ایرلند، از طریق مسیرهای پیاده روی به ظاهر غیر ممکن با دوچرخه های خود
Photo: ‎دوچرخه سواران هانس ری و استیو عبور از صخره معروف Moher در ایرلند، از طریق مسیرهای پیاده روی به ظاهر غیر ممکن با دوچرخه های خود‎

مجسمه عظیم چنگیزخان در مغولستان

مجسمه عظیم چنگیزخان در مغولستان

ارتفاع مجسمه ۴۰ متر
Photo: ‎مجسمه عظیم چنگیزخان در مغولستان

ارتفاع مجسمه ۴۰ متر‎