بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...
بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...

جک

تووی دنیا تمام باد و طوفان ها اسم دارن ، توو ایران تنها بادی که اسم داره باد معده اس !

*******************************

مامانه به بچش میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی. بچه هه میگه: آره ولی لگدی که زدم تو شکمش ابتکار خودم بود!

*******************************

یک روز یک خانومی میره گل فروشی میگه یک گل میخوام با ظرافت با طراوت زیبا خوشگل خوشبو خوش رنگ مثل خودم صاحب مغازه میگه: یک شاخه گل میمون بردار برو!!!

*******************************

میگن تو بهشت نیم ساعت که درس خوندی مامانت میاد با یه لیوان چایی و یه کیک شکلاتی میگه عزیزم خسته شدی دیگه بسه برو فیسبوکت رو چک کن…

*******************************

زندگی با * مای بی بی * شروع میشود و با * ایزی لایف * ختم میشود ، بیایید قدر لحظاتی که با شورت هستیم را بدانیم !

*******************************

یه شب آنجلینا جولی اومد به خوابم، از اون شب به بعد خوابم فیلتر شده !

******************************

یه سوال از بچگیم دنبالم می‌کنه هی‌ هی‌ …. 

وقتی میگن به افتخار فلانی دست بزنید دقیقا باید به کجاش دست بزنیم؟!! 

جالبه که میگن دومی رو محکمتر بزنید. بعد میگن شله شله !

*****************************

به غضنفر میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟ میگه معلوم نیست ، ماشینو زدم تو دیوار سروان رفت تو کما منتظرم برگرده ببینم چی میشه !

*****************************

دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم ! 

(برگی از رمان حیف نون)

*****************************

غضنفر سگش فلج بود واسه تقویت روحیش میذاشتش تو فرغون دنبال مردم میکرد!

*****************************

سر جلسه کنکور، برگه‌ها رو پخش می‌کنن و غضنفر اول یه پنج دقیقه‌ای مبهوت به سؤالات خیره میشه. بعد یه سکه از جیبش در میاره شروع می‌کنه تند تند شیر یا خط کردن و پاسخ نامه رو پر میکنه. 

بعد 50-40 دقیقه مراقب می‌بینه غضنفر خیس عرق شده و مرتب یه سکه رو میندازه بالا و زیر لب فحش میده. میره جلو می‌پرسه: داری چی کار میکنی؟ 

غضنفر میگه: به همه سؤالات جواب دادم. دارم جوابامو چک میکنم!

*****************************

حیف نون تو اتوبوس کیسه استفراغش رو سوراخ سوراخ میکنه از شیشه میگیره بیرون, مسافرا اعتراض میکنن که بابا چرا نمیندازیش, میگه برنجاشو میخوام برای مرغامون !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.