بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...
بی نهایت

بی نهایت

من در این وبلاگ همه چی براتون ب نمایش میزارم.مث گالری عکس,جک و اس ام اس,مطالب اموزنده و...

کل کل دختر و پسر

پسر : سلام عزیزم !! 
دختر :زهر مار , خفه شو !! 
پسر : خانمی اجازه هست من رو مخ شما کار کنم !! 
دختر : خفه شو !! عوضی !! 
پسر : دستت درد نکه , چه با ادب !!! 
دختر : خفه شو !! 
پسر : عزیز ساعت چنده ؟؟ 
دختر : خفه شو!! 
پسر : دیگه دوستم نداری ؟؟ 
دختر : خفه شو !! 
پسر : تو بم قلبم زلزله اومده !!! کمکم میکنی ؟؟ 
دختر : خفه شو !! 
پسر : حتی یه لحظه , یه لحظه پیشم بمون !! 
دختر : خفه شو !! 
پسر : مگه دوستم نداری ؟؟ پس چرا تنهام می زاری ؟؟ 
دختر : خفه شو !! 
پسر : I LOVE YOU 
دختر : خفه شو!! 
پسر : بی وفا دیگه دوستم نداری ؟؟ 
دختر : خفه شو !! 
پسر : شماره تلفنت را میدی ؟؟ 
دختر : خفه شــــــ 091.16.43.8 ــــــــو !! (( یعنی چند میتونه باشه )) 
پسر : ID چی ؟؟ اونم نمیدی ؟؟ 
دختر : خفه شــــye_boos_bide_dar_rah_khoda@yahooــــ ــو!! 
پسر : یعنی اصلآ دوستم نداری ؟؟ 
دختر : خفه شو !! 
پسر : پس چرا تنهام نمیزاری ؟؟ 
دختر : خفه شو!! 
پسر :یه چی بگم !!! (( لطفآ )) 
دختر : خفه شو!! 
پسر :با من ازدواج کن !!! 
دختر : جدی میگی !!!!!!!!!! 
پسر : خفه شــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.